Kursus kat Kuantan

esok saya g Kursus kat Kuantan...
babai..
alamatnya saya bercuti dari berblog...
tapi esok pagi saya ader lagi...
siapkan kejer dulu,
kul 9.00 pagi baru kumpul kat Lobby MOF...
nanti saya citer xtvt saya kat sana k...

Hutan Lipur Ulu Kenas, Kuala kangsar

balik dari hantar kak yang tu...
papa ajak singgah jap kat cni...
nak ilang2kan ngantuk katanya..
yerlah drive tak benti kan..
ok gak tu..lagipun saya dah lama jugak tak g kat sini...
dulu zaman sekolah2, study2...selalu gak g kat cni...
release tension...

Hutan Lipur Ulu Kenas, Kuala kangsar

balik dari hantar kak yang tu...
papa ajak singgah jap kat cni...
nak ilang2kan ngantuk katanya..
yerlah drive tak benti kan..
ok gak tu..lagipun saya dah lama jugak tak g kat sini...
dulu zaman sekolah2, study2...selalu gak g kat cni...
release tension...

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...