Ayam golek Bidor


secara tak sengaja saya termasuk kat gerai ni...
asalnye...jalan dari susur keluar Bidor sangat jammed..
pastu en.ady masuk simpang ke kiri utk elakkan jem
umah saya menghala ke simpang kanan kat pekan Bidor tu...
kalau dr highway la..
gerai ni terletak betul2 kat Pekan Bidor...
kalau korang exit Tol Bidor...
sampai kat traffic light kat KFC tu...
korang kena turn left...
dan terus pandang kanan..
akan nampaklah ayam bergolek2 kat sebelah kanan..
sesape yang pegi wedding aku nanti..
singgah lah sape yang nak singgah...
ayam dia aku gerenti sedap...
fuuhhh marvelesss...
nasebla ko jauh kalau tak lauk makan beradab aku,
aku beli 2 ekor nanti...=p

dia bukak sabtu ahad je...
sebab permintaan banyak pd weekend shaja..
hari biasa takde orang nk beli kate nye...

ok..korang boleh la hubungi abang ni
ape ke name nye...
haaa...badrul..
di no. 012-5472032
aku tak dapat ape pun promote ni...
saje nak kongsi ngan korang ape yg aku rase sedap...
kan kan kan...

4 comments:

pRincESs_N said...

walawehhh...ayam golek....nak2...

Aduka said...

aiyakkk..! mlm2 gni tgh wat kje lapo je rase pewotttt..!!

aarrrr... dugaan3..

X_x

eira eixora said...

nk tny, nk tny..cemana nk bt linkwithin

Neeza.Areef said...

lama dah x mkn ayam golek

tp ayam golek kt bidor ni dikepit ek..

klu kt tpt saya bulat2 je

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...