minggu terakhir aku bergelar bujang

huhu..tup tup
tinggal lagi seminggu je aku bergelar isteri..
no more bujang2 ek..
sedih pun ade
suke pun ade..

tak sabar rasenye nak menempuh alam rumahtangga...
org kate penuh berliku...
aku harap aku dipermudahkan la dalam segala hal..
aminnn...

bermula dengan salam perkenalan....
banyk kali dah rasenye aku tempek gambar ni...
utk mkluman korang,
dulu dia bos aku mase aku keje kilang dulu...
aku jadi final checker..
dia supervisor..
memula masuk aku mmg single...
so, ramaila laki nk tackle..
aku kan keje kilang ramai laki...
tetiba aku sorang je bunga...no wonder la kan..hikhik
nanti2 la aku citer kesah2 aku ngan enady ni..
dia yg setia menemani...

kawan hampir 3 tahun..kami mengikat tali pertunangan..
tanggal 09 Februari 2008..
perasaan ketika itu alangkah indahnya...


ala..aku tak reti nak buat ayat2 jiwang di kala aku kebusyan ni..
aku mmg betul2 busy lately..

tanggal 07 jun 2009..
aku akan menjadi isteri kepada lelaki ini...
owhh papa, ma amat mencintaimu...
semoga mahligai yang kita bina akan kekal selamanya...

12 comments:

nenekrock said...

sweet sgt tgk kawan2 bahagia
kami doakan honey n hubby
kekal abadi selamanya
aminnn
=D

::ainbutterfly~ said...

uwaaa.....takut...berdebar2....

attyfir said...

lawanya masa tunang..purple..

Neeza.Areef said...

congratulations
insyaAllah dah slmt menjalani tempoh betunang yg byk cabaran
slmt menempuh alam bru

Unknown said...

selamat menamatkan zaman bujang yer nana!! semoga tabah hadapi segalanya

tak sabar nk tengok nana bersanding nantiiiiii hohoho

pRincESs_N said...

wuuu....congrats beb..x saba nk tgk ko kawen..tempek pics manyak2...

fazemy said...

Bestnya nak kawin dah kawan aku nih. Apapun pecayalah yg perkahwinan itu sgt best. jgn piki kita dh kawin smua benda time bujang kita takleh buat. just kena ada toleransi so smuanya akn jd best. Kawin ni akan buat kita lbh tenang..lbh matang dlm pikiran..lbh tabah dlm hidup..dan hdp dgn lbh teratur. Kawin tak sama mcm masa bujang..sbb tanggungjwb dia lbh byk..apapun ingt pesan aku..kena ada "toleransi"...and u will be hepi. Wish both of u Selamat Pengantin Baru early..tak agak2 nak wish kan aku nih..haha..n smoga segala impian korg ber2 tercapai n akan dikurniakan anak2 yg baik. Jgn degil nanti aku cubit. Haha.

lyana said...

manjerrr x sangka ko dah nak khwin.. nmpaknyer angan2 nak lepak dgn ko b4 khwin mmg xder lerr gamaknyerr... whuaaaaaaaa :(

Ana Lyana said...

nenekrock :

tq nenekrock..aku tgu ko plak..hihi

ain butterfly :

tak lm lagi ain pulak kan..huhu

atty :

biasa je kak..tq

neezareef :

tima kasih kak..

jivebumz :

nana pon tak sbr nk tgk akak bersanding..=p tak lama lagi kan...

princess N :

selamat bertunang N...

fazemy :

panjang nye nasihat ko...anyway thanks a lot emy..ko dtg kan wedding aku nanti...?

shopperlicious :
yanaaaa....ala..buleh je kan nanti nk lepak...huhu..cuma title aje la yg berubah..hihi

ayie@3bond said...

tahniah~!! tahniah~!!

moga berbahagia hingga akhir hayat ye ...

Peace No War~!!

S u H a I d A said...

bestnyer nak kawin..=) tahniah ye..su dapat ke datang ni ye?dah confius..ramai sangat yang kawin..macm2 negeri plak tu..apapun..su doakan cik yana kt bahagia selamanya..=)

S u H a I d A said...

bestnyer nak kawin..=) tahniah ye..su dapat ke datang ni ye?dah confius..ramai sangat yang kawin..macm2 negeri plak tu..apapun..su doakan cik yana kt bahagia selamanya..=)

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...