geram sungguh la haiii..

ye aku tau kelemahan aku...
yang lain2 tu semua hebat2 belaka...
aku insan kerdil yang hanya mencari rezeki di opis ini..
tolong la jgn buat aku down...
walau pun ko tak tunjuk..
tapi sikap ko tu yg buat aku jadik cam...
cam ape ek...
menyampah kot....
aku tak nak benci2 orang tapi.....
alahaiiiiii....
susah nk cakap....
manusia punya kelemahan kan...
tak semua manusia itu sempurna...
tak semua manusia itu terbaik...
tak semua manusia dapat puaskan hati org lain...
begitu juga aku..huhu...
siapalah aku...
hikhikhk..ayaaattt..puitis sungguh...
itu luahan hati aku pada hari ini ye...
walaupun hati sedih tapi mampu tersenyum...
lalalalala...

4 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

gaduh dgn sapa lak niey...
miss x ari tu jugak ker?
rasanya mcm yerrr jerrr......
betulkah?

ami said...

emmm... tension tengok sekarang dah ada teman...
kemana2 berdua...
suka ambik tau hal org plk tu

::ainbutterfly~ said...

ish2 nape ni...sabo2..pedulikan jela org yg camtu k nana..penatkan kite je nk sakit hati kn..

attyfir said...

jangan layan nana..biorkan jew..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...