layan citer KOrea

semalam aku cuti ek...
tak larat nak bangun pagi2 tu...
pening ya amattt..
bukan nk citer tu sebenarnya...

aku nk citer ni...
sekarang ni setiap malam aku dok ngadap depan tv...
sampai enady pun join sekali...
yg buat aku excitednye...
dia siap tanya aku...
ni nape ma?, dia tu buat ape?, eh, tu nape?
kadang2 cam malas aku nak layan tapi disebabkan enady pun excited nengok citer tu...
aku layankan aje...

The Partner..
citer ni best giler...
lawak pun ade...
sampai aku tergelak2 nengok...
sedih pun ade...
tambah2 hero dia hero pelakon citer Mygirl tu..
Gongchan...
kan dalam citer MyGirl tu dia serius je kan...
nak tgk dia senyum pun susah kan...
tapi dalam citer The Partner ni...
hahahaha..lawak giler bila dia buat lawak...
gerenti mmg korang gelak punyer...
kehkehkehkehkeh...
citer ni pasal lawyer2 ni..
memula susah gak nak paham...
tapi lelamer aku paham gak...
kan dia kan subtitle in English...
ade certain2 words tu aku tak paham ~ maklumlah bahasa law ni advanced sket kan...
sampai aku heret laptop aku dok sebelah...
sebab dalam laptop aku ade e-kamus...hehe...
heroin dia pun boleh tahan...
kelako jugak...
dorang ni satu firm...n selalu la handle kes same2...
2-2 kepala otak giler2...
hkhikhikhik..cute je tau kalau dorang gaduh...
sesape nk nengok citer ni..
citer ni ditayangkan pada pukul 9.00 malam - 10.10 malam
setiap hari Rabu n Khamis sahaja di KBS World Channel 303

lpas tgk citer kelakor..nengok pulak citer sedih...
huhu..mmg sedih citer ni...
ye, aku tau ni citer lamer..hehe..

heroin citer sangat cantik..
hehe..aku teringin nk buat rambut mengurai2 tu...
huhu..cantik giler kalau kna angin...
citer ni mengisahkan yang laki tu dulu pnah ade awek...
n then awek dia mati sebab accident...
kebetulan di hospital yg sama, heroin mengalami heart transpant..
dan awek laki tu donour la jantung dia kat heroin...
hero n heroin berjumpa secara tak sengaja kat sebuah gunung...
dorang g research la bunga2 ni...
heroin tu keje as a florist...
heroin ni bila jumpa ngan hero tu, mesti jantung dupdapdupdap..
yela, jantung awek dia kan...

korang tgkla citer ni ek...
kat saluran KBS World jugak channel 303...
setiap hari isnin sampaila khamis..
jam 10.10 malam - 11.20 malam...
kalau kot2 terlepas eposod, boleh ulang tayang
pada hari sabtu jam 9.30 pagi - 2.20 petang...
hambeh ko..lima jam terus...
aku tak larat nk tgk yg tu...
lame sangat ngadap tv...
kang tak masak, tak basuh kain lak aku nanti...
kotak tisu prepare awal2 ek kat sebelah...hehe..

note : aku peknen ni, suke lak tgk citer2 korea...

3 comments:

elyna said...

salam sis.. org peminat cte korea gakk.. leh geng ni.. sgt suke itu gongchan... hehehe.

Ana Lyana said...

hai elyna...
huhu...samelah kite...

dulu giler gak citer korea..
pastu benti jap...
la ni gila balik..
hahaha...

gongchan sangat hensem kan...

Anonymous said...

weyh,ak pn ske gle r ngok citer korea niyh...skli ak ngok citer ni,sure sampai juling mate coz sush nak stop..haha..kwon sang woo..i luv u!!

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...