@ pizza hut alamanda

hati sedih2 pun, raut muka ni kna senyum...
sabar dalam hati...
thanks to kawan2 baik yang ambil berat pasal aku...
jgn risau, aku masih kental menahan emosi...=p

meh layan ape yang makan mase berbuka semalam...
25hb bagi org gov..hari gaji kan...
mmg aku tgu hari gaji ni sebab aku nak blanje enady makan pizza...
aku ngidam giler pizza ni...
enady nak bawak dah hari tu, tapi aku cakap nanti..
tgu aku gaji...sebab dah niat nak blanje dia makan...
jadinye, semalam pas balik keje..
enady amik aku balik keje, terus ke Pizza HUt Alamanda...
sampai pizza tgk dah hampir nak full booked...
nasib baik sampai turn aku mmg ngam2 table hanya utk 2 orang je...

lpas order n tgk meja, masuk Carrefour jap...
carik Milo, Susu n gula...
mase ni lah aku sentap sket ngan enady...
ntah ape kena ntah...
berebut nak beli susu...
aku nak yang ni dia suh beli yang ni...
pening aku...last2 aku buat2 tak nak beli...
tapi beli jugak sebab stok susu kat umah dah habis..
masuk pizza muka sentap..
ish ish ish...sian enady...
tapi lama2 aku cair jugak dengan pujukan dia...
aku manelah tahan gaduh lelame ngan dia..

ok..dah bukak puasa..
baca doa n terus ngappp...
tak toleh dah kiri kanan...
akhirnya..berjaya jugak makan ape yg aku ngidam..

awal2 lagi aku mmg nak makan ni..
fruit salad ni...
nak buat sendiri.. malas..
padahal tau je macam mane buat nye..
roti ni wajib cicah ngan soup..
orange juice..
muka aku takde sebab mood baru nak baik2 ngan enady..
so, aku layan dia je bergambar...
sentap sentap jugak...
tapi tgkla...
hahaha..licinnn...
pizza je tak habis...
tak larat nak habiskan 2 slice lagi...
tapau la bawak balik...

sekian menu berbuka semalam...

9 comments:

mAr@ZiEy said...

Ha tu dia..sentap wat bakal ibu ni kuat mkn gak..hehe

pRincESs_N said...

uhuu..windu nk mkn pizza gn ko..

MuMMy 2 Haqq said...

hehe..sedih2 pun makan tataaaappp mkn ye tak..

cikpuanmiera ^__^ said...

ohhh..
semalam pon aku ngidam nk makan piza...
tp seb baek la xjadi.... :p
kalo x menu kite adelah sama oke..
weh.. ape set berbuka yg best?
ngat jumaat ni nk sental la..

nasya naim said...

::sdapnyer babe..nak ajak tunangku mkn pizza gak lah..::

jay said...

baby yg nk mkn tuh..xpe..xpe..layankn jer..time pegnen ni le nk mkn ape2 saje..sok2da bersalin mesti rase cm tersekat jer..yele bg yg bdn mmg menten lansing xper..cam aku???hoho..gemok..:p

atie said...

mengidam pizza yer... oklah dapat juga kan, biasalah orang pregnant memang camtu emosi... banyak sabar yer( ditujukan tuk enady...hehe...heh)

Ana Lyana said...

marziey :
makan tak leh lupe..hehehe...
pizza lak tu...faveretttt...

N :
tu la N..aku teringat tempat duduk kita ari tu...kenangan beb...blom kawen lagi mase tu..

mummy 2 Haqq :
hati tetap sedih...tapi kugagah juga hati ini gumbira gumbira..

miera :
wajib ko makan pizza beb...sedapp..

syanaim :
pegi pegi...mmg sedap...

jay :
hai jayy...hikhikhik...baby nak merasa jugak pizza kan...

atie :
alhamdulillah dah dapat makan pun...tekak ni teringin sangat nak air klapa...tapi tak boleh minum kan...

Unknown said...

mak ai banyaknye mama nana makan tuuuu...iks iks mama yg lapa ke baby?? konpius nih hihi

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...