contest raya!!! RM50 tu...sape nak bagi kan..

STICKY MODE GENG...

aku nak try la masuk contest ni..
RM 50 tu adiahnye...
lepaslan baby dlm perut ni nak makan pizza kan..
huhu..ngidam pizza lagi...

ok..aku terjah masuk kat sini..
setelah ain aka adikmanis tinggalkan jejak kat chatbox aku..

http://adikmanis.com
korang boleh klik kat link atas ni...
korang nak join lagi pun boleh sebab tarikh tutupnya sampai 30 syawal ni...

ok caranya macam ni...

Caranya?

  1. Buat satu entry dalam blog korang tentang contest ni dan letakkan link nye sekali.
  2. Dalam entry tu letakkan SATU GAMBAR RAYA KORANG YANG PALING RIANG, CERIA,HAPPENING, GILA-GILA or anything la. X kisah la, gambar ngan family ke,gambar korang bakar lemang, kacau dodol, main bunga api ke..ape2 la yang korang buat masa raya nih.
  3. Finally, daftarkan penyertaan. Leh letak kat komen or email
aku copy paste je cara2 nye dari blog tuannye...

dan aku secara rasminye memilih gambar ini..
harap2 boleh menanglah ye...

gambar ni aku mmg suka sangat...
menunjukkan family aku ceria di pagi raya...
ayah ngan ibu..aku tau..teruja sebab first time beraya ngan menantu...
aku juge...teruja sebenarnya..beraya kali pertama sebagai seorang isteri...
adik2 aku...aku sayang sangat sama dorang...
very sporting...
gambar ni kenangan sampai bila2...
i love my family very much!!!

5 comments:

Unknown said...

lawa lah gambar nie! mudah-mudahan bleh menang la yer..

rm 50 banyak tu nana.. bleh ajak akak makan pizza sekali ngeh ngeh ngeh

Bro Framestone said...

waduh...
bestnye tgk.....
ceria gitew...

www.broframestone.com

pRincESs_N said...

sporting gilerr...so sweet family ko..

anil lutaze said...

kompem menang ni!!! hehehehe

Ceera said...

wahhhhhhhhhhhhh

memang best la gambar tu, aku pun suka tengok..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...