@ Restoran D'Limau Nipis

hikhikhik..
saje je aku besokan gambor tu bagi korang terliur...
hari jumaat malam tu, enady tanya aku, aku nk makan ape...
hehehe...dia cakap takpe..cakap je nk makan ape,
dia belanje sempena ngan bufday aku pd 22 oct ari tu kan...

mesti ramai yang tertanya2 aku dapat adiah ape kan...
bagi aku, aku dah tak kesah semua tu...
sebab aku tau enady bukan jenis yang manjakan isteri dgn hadiah2..
dia manjekan dgn cara lain..hehehe..

jadi bila dia cakap takde adiah, aku senyum jelah...
hehe..sebab aku tau, enady mmg selalu suprisekan isteri dia ni..huhu..

aku cakap kat enady, aku teringin sangat nk minum air Limau nipis special tu...
yang kat bangi tu...
hehe..tu je yang aku nk makan..

enady ingat aku nak makan kat tempat mahal2 tu...kat hotel ke...seafood ke..
rupanya nak makan tu je..

korang tau tak tempat ni...
bagi yg dah bese kat bangi, macam Princess N tu mmg surela tau tempat ni kat mane kan...
meh aku bagi map...

alkisahnye, aku tak dapat nk snap gambo makanan yang kitorang makan...
sebabnye, mase makanan sampai tu ade plak mamat 3 orang ni boleh lepak kat meja sebelah kitorang..
meja sebelah tu bercantum ngan meja kitorang, nak port luar punya pasal...
so perangai adalah behave ok...
malu weiii...nak kuar kamera...


aku dah pnah buat entry ni dulu..

http://honeysour00.blogspot.com/2009/02/dlimau-nipis.html


♥ honey ♥

5 comments:

mAr@ZiEy said...

Ha...moh kter try rase Makanan Timur Tengah plak..nak..??..kat Bangi gak..huhu..kalau teringin nak rse..leh lah roger2..hehe

::ainbutterfly~ said...

ish..lamenye tak pegi ctu..sedap gile air tu kan..

::ainbutterfly~ said...

ish..lamenye tak pegi ctu..sedap gile air tu kan..

missdiya84 said...

air ni memang beshhh wooo...hari2 minum pon takpe

abuscopio said...

Assalamualaikum.. Untuk maklumat lanjut yang terkini mengenai Restoran D'Limau Nipis sila lawati www.limaunipis.com.my atau http://blog.limaunipis.com.my atau Facebook Restoran D'limau Nipis. terima kasih....

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...