tanpa dirancang

: cantik kan view ni...original tau..no google2..:

malu kat Qaseh bila buat entry ni..
hehe..kan aku dah war2 kan ari tu yang weekend lpas mmg aku tak g mane2 kan...
Qaseh cakap, ye ke tak de g mane2...hahaha...akhirnya aku keluar jugak...tapi hari ahad..
yelah, hari sabtu suamiku bekerja...balik pun lewat..kul 5.30 ptg baru sampai umah...

bila suami takde, aku membizikan diri la dgn buat2 kerja2 rumah...
basuh kain, sidai kain, lipat kain, masak...
jemur bantal, jemur comforter...

bila enady pulang dari kerja, tak sampai hati lak nak ajak dia kuar jalan2...
padahal hatiku meronta2 nak g jalan2 amik angin luar...
demi suami tercinta...ku lupakan hasrat itu...huhu..

sori to Cikpuanmiera...
huhu...dia ajak aku g makan2 ptg tu kat gate 1, Putrajaya
tapi tak dapat nk join la...
ampun na...
bukan rezeki aku nk makan ngan ko kan...lenkali ek...

berbalik pada citer asal..
jap2 lagi aku apdet ek mane enady bawak aku pada hari ahad tu..
tempat nye mmg best,..
sungguh mendamaikan...
dah berangan nak bawak baby nanti kat playground dia yang sangat besar tu...
lagipun org tak ramai sangat...jadik boleh tgk flora fauna dgn amannye...
nak berkelah pun boleh...besar tempatnye...
nak buat ape2 function pun boleh..

tguuu ek...


♥ honey ♥

1 comment:

masdila said...

hah,,,,tu lerw jgn ckp awal,,hikhikhik....

ala yang tu kaki jaln,,,huhuhuhu,,

mustahil la weekand duk umah kankankan,,,,

cantik la tpt tu,,kat ner tu yang,,,

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...