wahai suami yang baik hati lagi penyayang


kasihanilah isterimu yang sedang berbadan dua ini...
bantulah isterimu....ringankan bebannye...

itulah yang hanya aku mampu lakukan..
berdoa pada kawan2 di luar sana yang mempunyai suami yang sedikit pun tidak punya rasa belas terhadap isterinya...

adat orang berbadan dua...
perangai nye mmg pelik2 sikit...
jgnlah hairan wahai suami suami..
fahamilah keadaannye...

pls pls n pls...
sedih aku bila si suami yang tidak langsung ambil berat tentang keadaan isterinya yang pregy..

syukur alhamdulillah, suamiku tidak seperti itu...terima kasih sayang...

note : tiada kaitan dgn sesiapa yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia...hanya emosi aku sendiri..


♥ honey ♥

5 comments:

fazemy said...

Ana..ko kan mcm aku tau. Anti suami2 yg tahu buat je..tp tak tahu tlg isteri bila dah preggy. Aku kan slalu je ckp ngn laki aku bila nampak pompaun pergnant jln sorg2..mcm g shopping ke apa..kesian tau. Mana suami dia. Tp laki aku jwb..dah bini nye mmg kaki shopping..perut dah besar pun nak berjln jgk..laki tggu dlm kereta. Tp bg aku..ikut jelah kan karenah isteri tu. Penat dia tanggung baby dlm perut. Syukur laki kita tak mcm tu kan.

Anonymous said...

hai mummy to be..
msti tgh xcited kan 1st time..heheh
jom lah singgah2 kat sini
http://kodokjualkain.blogspot.com

CuTeMiUt78 said...

eemmm betul tu dik...

Anonymous said...

yay da nmpk kake ek !! hahahaha ..
comel jek .. klako ..
so da tw laki pmpuan ?
hehe ..


adik,
manapudin.

Ana Lyana said...

emy :
hahaha..mmg aku anti pon..sakit ati tau tak...
syukurla aku tak merasa tu semua..dan mintak dijauhkan...huhu

kak cutemiut :
tu la kan..

adik aka manapudin :

ui ui, tu bukan gambo along la...
tu along google je...
lom tau lagi laki ke pompuan..
ape2 hal nanti along kasik tau la...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...