AVATAR~~~ Bestttt!!!

lpas dah main2 kat game budak2 tu...(eh..budak2 ke? aku tgk ramai je org dewasa pun main kat situ )
tepat kul 9.50 malam...
movie nk start dah...
yg paling teruja adalah ika....
dia mane penah g tempat2 macam ni...
so, macam2 ragam aku tgk dia...
terkejut bila dgr sound tiba2 je berbunyi..hahaha...
mmg sakit perut tahan gelak...

6 tiket semuanya...:)





hahaha..lawak tgk ika...
teruja habess...

citer Avatar mmg bestla...bagi peminat2 cerita sains fiksyen cam aku ni...
bagi yg tak berapa minat, maybe akan tertdo di awal cerita....
ibu ngan enady dah tertdo dah awal2 tu...boring katenye...
kak yang n ijai..steady je...
di awal cerita, agak lembap sket...
tapi kalau tak tgk dr awal, nanti tk paham lak bila sampai tengah2 n ujung...
adik aku, anep cakap..maybe ade avatar2 sebab si Jake tu dah join puak avatar tu kan...
ntah le..same2 kita saksikan nanti...

komen aku utk citer ni...
mmg kreatif la si James Cameron ni...
dia juga yg buat citer Titanic tahun 1998 dulu kan...
hihi, baru2 ni ade ditayangkan kat TV2 citer Titanic tu...ari sabtu lpas kalau tak silap...

♥ honey ♥

7 comments:

Unknown said...

waaa peyut nana dah besoooo
alahai so sweet tengok wayang ramai2 cam gitu kan

Pocket said...

Pocket tak rase plak citer ni slow time awal tu.. pengenalan character maybe,
tp still pocket tak rase slow..
humm humm,

n tak sampai 15 minit movie, jake dah online dah kan? (Ker pocket silap)
kira abih laju dah rasenyer :D

james cameron memang besh, tgh dok kumpul the making nyer dlm youtube,
gilo nak tgk Neytiri yg tua tu:D
(Zoe seldana tu tua dah kan..)


243. Pokahontaskah?

hazlynda kushairi said...

tul babe! sangat best.
aku pon teruja.
hang pregnant,
jgn tgk byk kali haaaa!!!

//bEtty

hazlynda kushairi said...

tul babe! sangat best.
aku pon teruja.
hang pregnant,
jgn tgk byk kali haaaa!!!

//bEtty

UnGu VioLet said...

wah bestnye.. nak ikuuut gak..

masdila said...

wa seronoknyer p reramai,,,ayah akk x p ker,,,,

anil lutaze said...

perot ana makin bsrrr...waa....hehehe

avatar ok...tp cam manipulasi pemikiran masyarkat manusia spt ku..hehe

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...