semakin mendebarkan hati!

: gambar hiasan :

berita yg sangat mengejutkan aku dan enady...

aku dipaksa bersalin pada 38 minggu atau 40 minggu!!!

duhai hati...tenanglah dikau...

kenape dipaksa bersalin?

aku disaspek kencing manisla uollss...

sekarang ni aku tgh berdebar2 tgu panggilan dari nurse klinik desa tmpat aku selalu check up tu...

nk konfem kan appoinment aku ngan doc O & G...

dan bila dah jumpa doc, doc yg akan decide tarikh bila harusnye aku bersalin..

note : nape rajin aku buat banyak entry hari ni...padahal aku mmg busy gile ari ni...

♥ honey ♥

7 comments:

mAr@ZiEy said...

waaaaa...kene kencing manis...sy plak yg kecut perut..

Ish..kire yer lg 2 minggu la kene bersalin..ish...mesti akk takut + gembira + seram sejuk kan...waaa...

Unknown said...

yeke nana?
sabar ek banyak2 berdoa dan ingat Allah k..

mudah2an segalanya selamat!

aCik Anie said...

tenang yer honeyy.. takder sakit mana pun.. tapi induce lagi sakit dari normal org kata... kalo kiralah 2-2 sakit.. tapi takper..yg penting utk keselamatan anak dlm kandungan tu.. mmg kalo kencing manis dia akan paksa..pastu lepas bersalin anak kita plak yg jadi mangsa BSP... kesian baby.. akak dah ader pengalaman anak sulung.. nasib baik lahirnya sebelum due..kalo dah terlebih due mmg kena induce gak... tapi mmg sedih bila bb nangis tiap kali kena ambik darah..

DiDa BumBLeBee said...

insya Allah semua akan ok...doa byk2..apepun mesti ur doc akan decide the best for u & the baby

pRincESs_N said...

baby ko da x saba nk kua da tu....

Unknown said...

aah nana.. terlupa nak ucap terima kasih yang tak terhingga kepada nana.. kalo tak kerana nana.. tak lah akak sampai ke tahap menjadi cikgu blog nie.. hihihi

anil lutaze said...

induce ke?? knpekah kena kencing manes..tulah hri tu jumpe gynea, dia suggestkan jgn minom or mkn manes..nasib baik saya x suka bnde2 manes ni.. good luck k..

insyallah..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...