sedih aku tgk dani macam ni

ni citer hari rabu, khamis n jumaat lepas..dani demam teruk tu..dalam hati sentiasa la fikir positive..dani demam nak membesar ye sayang..itu ajelah yang aku dok ulang mase dok belai-belai dani..then masa papa dia demam, aku cakap jugak macam tu..papa demam nak membesar ye sayang..hihihi orang demam kenala usik2 sikit bagi cepat baik kan..kihkih...marah dia kena sakat ngan bini..pastu cakap, tengoklah nanti mama demam, papa sakat mama pulak.. aikk..mintak mama demam nampak..nanti susah papa nak jaga dani kang..hehe..(perbualan laki bini bila nak tido)


tido meniarap atau bahasa kampung nye tido terlangkup adalah faveret dani...bila dia dah penat meniarap...pastu letih..hehe..tu yang tertido...aku kena jaga-jaga jugak..tengok-tengokkan hidung dia..takut tertindih kan..

hurmmm..cian kan tengok dani... yg aku sensored kat belakang tu.. papa dani yang demam..hihi.. comel je bila lai demam kan.manje lebey..mengalahkan anak..aduss..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

5 comments:

Unknown said...

siannya dani moga cepat sembuh yer sayang!

nanonano said...

get well soon dani!
=)

IbuHani said...

yana, kot2 demam nak tumbuh gigi kot.. marissa dulu pun camtu gak.. demam kuat, rupenye gigi nak tumbuh..

Unknown said...

tudia kena jadi nurse kat umah! hehe

Anonymous said...

sonok tgk pekembangan dani ni., dia tak banyak karenah . semoga dani cepat sembuh ye sayang

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...