hangkut dani g opis

lena betul ko tido ye dani.. mentang-mentanglah dalam air cond..sedap la kan..

hari ni terpaksa hangkut dani dtg opis sebab BS nye ada appointment ngan doktor pakar pasal lutut dia..maybe half day aje. dalam kul 1-2 petang kang, aku hantar la dani balik umah BS dia.

nasib baiklah mood dani ok je pagi ni.. mandikan dia seawal 6.30 pagi. kalau tak sebab mandi awal-awal pagi ni, aku mandikan dia ngan air sejuk je.. tapi dah kena mandi awal ni, aku campurlah ngan air panas sket..takdelah dia menggigil sejuk kan..

sementara aku nak siapkan keje, nasib baikla ada makcik-makcik dani yang best ni.. tolong jagakan n main-main ngan dani. mama bolehla buat keje kan..tq semua.

akhir sekali, muka tuan tanah yang tak berapa nak siap. kelam kabut pagi tadi semua kena buat pagi-pagi kan..



p/s : ade orang cakap anak aku kecik. hurmm...takdela terasa hati cuma nak bagitau yang genetik sebelah suami aku memang jenis comel-comel ajer orang nye. kalau orang banjar cakap, haluiiii..:) ape-ape ajelah.., janji dani sihat kan dani...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

5 comments:

pRincESs_N said...

kecik ke..?? aku tgk ank ko mcm mbesa jekk...xpe..jnji sihat & comel..

chik star said...

aah as tgk cm debb je.
tgk ulas2 tgn die tuh..
gigit sedap tuh.

dala tuh gebuuuu lak.
ikot ibu die.

chik star said...

aah as tgk cm debb je.
tgk ulas2 tgn die tuh..
gigit sedap tuh.

dala tuh gebuuuu lak.
ikot ibu die.

Seri said...

dia rabun kot.. pegang dani hari tu, okeh je.. abaikan je la ckp2 org.. anak kita, bukan anak dia.. ye tak??? dh jumpa walker blum? try la cari kat mydear.. marissa pya bleh adjust dia pya tinggi rendah cum rocker skali..

Mitsuwira said...

xpe yana, kecik ker besar ker yg penting baby sihat. Ainaa pun kecik gak, alah lm2 esok besar jgak kan. dah nama pun baby hehehe..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...