masih ada yang sudi

babe,wake up call for you ^_^ vanish ur bad feeling before u go back..

of course u dun wanna ur little precious to 'feel' the sad aura around him rite,dear?? - mama aisy


thanks for sahabat-sahabat yang concern about me. tapi komen kat atas ni menyedarkan aku. oh my god! aku tak terpikir pun ke situ. yaa, kena buang perasaan yang membelenggu ni cepat-cepat sebelum balik umah jap lagi.. thanks ina aka mama aisy.. kang terbawa-bawa bila aku ngan dani kang.. dan juga papa dia. arghhh..serabutnye..

tak sangka ada yang sudi bertanya...yang dok tulis2 merapu2 kat blog ni kes sebab dah tak tau nak ngadu ngan sape la sebenarnya..hehe

problem sebenar masih belum mampu untuk aku ceritakan di sini. tapi percayalah, aku akan handle benda ni baik2.. harap-harap semuanya ok...doakan aku ya..!

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

Unknown said...

what friend are for?? ^_^
mmmuuah for dani

pRincESs_N said...

xpe yunk..balik keje tatap muke dani..ilang sume y kusut2 ni..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...