Undilah dani dengan drop your comment on this entry

Entry ni akan melekat sampai 27 Oktober 2010..so, teruskan mengundi.. segala undian anda amatlah saya hargai...:)


wahhhh..teruja aku ni...
baru dapat tau aku dapat top5 ni dari sahabatblogger ku Fiza, dia ym aku tadi cakap aku dapat top5..hehe..tq fiza..

dah dapat top5 pastu kene undi kat komen. sape dapat komen paling banyak, dialah pemenang nya...Contest ni anjuran CYRUSBABYSHOP


so, korang korang korang n korang..

UNDILAH dani ek...


tulis je komen kat entry ni " saya undi dani!" haa camtu tau..

tq banyak-banyak korang... sayangla korang muahhh muahhh.. (opss, yg undi je dapat muah muah ni..hehe)



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...