Undilah dani dengan drop your comment on this entry

Entry ni akan melekat sampai 27 Oktober 2010..so, teruskan mengundi.. segala undian anda amatlah saya hargai...:)


wahhhh..teruja aku ni...
baru dapat tau aku dapat top5 ni dari sahabatblogger ku Fiza, dia ym aku tadi cakap aku dapat top5..hehe..tq fiza..

dah dapat top5 pastu kene undi kat komen. sape dapat komen paling banyak, dialah pemenang nya...Contest ni anjuran CYRUSBABYSHOP


so, korang korang korang n korang..

UNDILAH dani ek...


tulis je komen kat entry ni " saya undi dani!" haa camtu tau..

tq banyak-banyak korang... sayangla korang muahhh muahhh.. (opss, yg undi je dapat muah muah ni..hehe)



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

37 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

saya undi Daniiiii.....
hehhee..

pssttt..leh komen byk2 tak ni..wekeke

Anonymous said...

saya undi dani!!!!!!!!!!!!!!!!!!

azrin_zelina said...

saya undi dani..:D

fazemy said...

saya undi dani...

saya undi dani

saya undi dani


haha

una210 said...

saya undi dani!..
go!go!dani!

Edura Hanum said...

"saya undi dani"!!!!
semoga berjaya kak =)

laila said...

saya undi Dani!!

laila said...

Saya Undi Dani!!

Anonymous said...

saya undi dani..

-dayan-

Anonymous said...

aku pun undi dani!!!..

rozi dan akim

honeysour said...

papa undi dani :)

atty's said...

saya undi dani

ibuafiqahhuzaifah said...

ibuafiqahhuzaifah undi dani!

ceera said...

kat sini ke kena vote, aku kemain masuk blog baby shop tu tau, hahaha

saya undi dani

ceera said...

saya undi dani

Anonymous said...

vote for dani!!

reader.

♥ QaseH ♥ said...

VOTE FOR DANI

missrivebell mumun said...

saya undi dani

hehe gud luck sis!
btw: adiah aritu lmbat sket yer.. sori sgt2.. nk pindah johor balik nie.. insyaAllah nanti Mumun pos masa kat johor yer..

NURUL said...

mama raina undi dani. gud luck yeah

kema said...

saya undi dani!!!!!!!!!!!
dani comel sgt2...hihi~

pRincESs_N said...

saya undi dani!

Ayuraza said...

saya undi dani!!!! x lapan ploh kali..hehe

AyAnG 'n' AbAnG said...

Sy undi dani....dani comellll

Honeysour said...

terharu tau..
terima kasih pada yg mengundi..

mumun : ok mumun,,takpe, take your time..

Anonymous said...

saya undi dani!!

YanDarwisy said...

Justice for Daniii.....!
tetibe...:)

Redbloodsnow said...

SAYA UNDI DANIIIIII!
hehe...gud luck!

chik star said...

auntie as undi dani.
pheeeewitttt.
:)

Ciare Baha said...

saya undi DANI!! =)

gudluck yea..hihi

nuyulaisy said...

saya undi Dani

saya undi Dani

saya undi Dani

aCik Anie said...

saya undi dani!

Gud luck Dani

aCik Anie said...

saya undi dani!

Gud luck Dani

aCik Anie said...

saya undi dani...
gud luck for dani

Anonymous said...

dani, makyang undi dani!

dari:makyangmu yang cun! hahaa

Anonymous said...

maksu pun undi dani juga.

Anonymous said...

saya takde blog nak undi dani.

tapi nak undi jugakk!!!..

mommy su undi dani!!

JIVEBUMZ said...

SAYA UNDI DANI!!!
YEAHHHHHHHHHHHHH

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...