pagi isnin yang hujan

Assalamualaikum wbt..

ketika aku menulis ini, aku masih lagi di rumah..huhu.. hujan lebat laaa.. jam dah pukul 7.20 pagi. kalau aku sorang je, mmg aku redah je ujan tu, tapi korang sedia maklum kan, aku ada anak kecik.. tu haaa..si dani.. (tgk gmbr atas) macam manelah aku nak redah hujan yg lebat ni dgn adanya budak tecik tu.. sian dia kene ujan. tak pasal2 demam kang..

dani tgh ligat tu main walker dia.. habih satu rumah dia terjah..

hujan...berhentilah kejap..nak masukkan dani dlm kete, hantar dia umah BS dia..dan aku boleh pegi kerja...

live thru my laptop..=p

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

pRincESs_N said...

wahh..x lame lg dpt kaki laa dani..

chik star said...

amboi bukn main lg senyum leborr je.
comelnye hanger bju ank cmtuh.

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...