Bloggers Gathering @ Splash Park, The Mines - Part 2

Splash Park - panas lagi waktu ni..

Salam Uolls...

Aku rasa akulah orang paling lambat buat entry Splash Park ni. Ni pun update laju-laju. Sebab petang karang aku ada hal yang nak kena settle.

ok start citer Splash park >>>

Berdebar-debar bila naik lift menuju ke Level 5. Dup dap dup dap.. hehe.. Bukan ape, rata-rata semua bloggers tu aku baru first time jumpa. Kenal pun kira barulah except Jiha.. Jiha mase baru2 kawin aku jumpa blog dia..:)

First time juga aku ke Splash park ni. Jarang-jarang pegi The Mines. Last pegi masa zaman tunangan orang dulu.. Bapak punye lama kan..:)

Sampai-sampai, toleh kiri..takde pun mak-mak orang ni. Toleh kanan baru senyum lebar... dari jauh aku sorokkan muka. Nanti dah sampai baru aku tunjuk muka..hahaha.. Gile segan! Tapi dari jauh aku dah dapat cam dah Jiha n Dayu. Dayu aku pun baru baca blog ko sebenarnya.. Before this selalu connect ngan Nurul je..kenal Nurul melalui Anil..:) Hebat kan kuasa blog ni.. Macam-macam orang kita leh kenal-kenal dan jumpa..:)

Terus duduk sebelah Jiha. Hehe.. Cantik tikar Jiha.. Aku berkenan sungguh!.. Dah duduk tu baru aku tegur-tegur Dayu. Lagi sape ek..tanya-tanya, barulah aku berkenal-kenalan dengan Sha, Mar, Reen dan Elly ( eh, Elly dah jumpa ari tu kat Alamanda..)


Arghh.. aku dah blur nak cerita. Banyak sangat orang datang kaunter ari ni.. Korang g lah jenguk kat blog dorang yang pegi tu..hehe.. sori ek.. jom layan gambar ngan caption je..:)

Sori sori sori tau....

Conclusion for this gathering only one word i have. : BEST!!!!!

Nak lagi nak lagi.. Mar kate! =p

terkial-kial Dani pegang belon tu..:) Tak ingat belon sape. Dani main amik je.. eh! ke mama dia yg amik? =p

K.A.M.I

Dani 1st time swimming.. mama lak yang excited! rasa nak ajak papa dia g beli pelampung kat Giant bawah tu..hehe..:)

Erk! gambar dah tunggan terbalik.. maafkan aku..:(


Qaish jadi Pilot, Dani koor pilot.. (camtu ke eja dia? =p)

Aqeef is always Bigbosh!! =p So Comell!

Mak-mak take 5..hihi..penat ok. rasa nak patah pinggang tatihkan anak berjalan dlm kolam tu..:)

















No Idea! Huwaaaa...!


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

8 comments:

pRincESs_N said...

wahh...sonoknyerr..

Unknown said...

gmbar aku tergelak sakan pun ada
hahahahah
entah apa aku gelak suka ati sgt kan
tapi ye..ye
only 1 word to describe xtvt ahad tu
BEST!!

attyfir said...

dulu kty selalu gak bawak fir g sini..

Jom baca: DiamondRing

afni+hafiz=dani said...

hai mama dani =)
baru ada masa nak jenguk blog awk blk..hehe

alahai comey je dani <3

lovely said...

bestnyer bawak anak2 g mandi mande ngan kang kawan... macam persatuan ibu2 ngan anak2..

S.A.L.J.U sha said...

dani plg abg....

tu...tgk pic2...kelakar nak tahan dani dr merangkak...sambil joget2 mak2 kat luar tikar tu...nak tarik perhatian dia.

dani leh lumbe ngan cha..same2 xtif merangkak..laju

xeea said...

mak oi Dayu gelak! kah kah kah

Jessica said...

Splash Park looks great. Can go there to have a look and perhaps to dip in the water next time I am in Mines Shopping Center!

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...