Crabstick Popia yang mantapp


ni breakfast aku ahad lepas. Banyak kan..Hahaha.. Tapi, makan roti canai sekeping tu ngan setengah dari crabstick tu pon dah kenyang. Plus air teh o secawan. Roti telur hancur tu enady yg makan. Aku tapaukan untuk dia bawak g mancing. =p see..kadang-kadang aku merestui jugakla dia pegi melangut kat kolam ikan tu..:) dan bila balik tu, mesti dia cakap "mama restu papa pegi mancing hari ni, banyak gila papa dapat ikan" ceh..dah nama pun kaki pancing. ayat pun nak pancing jugak ke?

Tapi, percayalah, aku nak cerita lain sebenarnya..hahaha. pasal crabctick popia tu. Akhirnya, dapat jugak aku makan crabstick popia yang femes emes tu. Walaawehh... sedapp.. makan lah ketika masih panas ye.. confirm akan berbunyi krrupp kraapp krupp kraapp..=p pastu cicah pulak sos pencicah tu kan.. Huhu..mantapp..

Meh, aku cerita. aku order crabstick popia (panjang lak nk taip, kita shortformkan ajelah ye, CSP) aku beli CSP ni kat kak Ejan, rakan blogger jugak. Sementelah, beliau juga rakan kepada ofismateku, Kak N. 

Sape nak order atau nak cuba try test. Pegi je kat blog dia. Sape yang dok Putrajaya, delivery free ok..

dah dah.. nak lawan carom pulak tengahari ni.. babai korang..

1 comment:

::Mamalyna:: said...

ana, CSP shortform, hehehe... akak pun kalo nak taip, panjang jugak nama popia nie, tu kadang2 akak taip popia jer, hehe...tq sudi wat entry, pinjam gambo yer..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...