Bos kecik

makan ape ntah namanya. perisa stroberi. Dia suka. 4 batang habis.

Petang tadi aku terpaksa bawak Si Manja ni ke opis. Babysitter nya bercuti seminggu. Pagi, papanya jadi Mr. Mama sampai kul 3, petang aku pulak jaga. Tapi hari ni baru hari pertama. Dia punya buat perangai, susah aku nak buat keje. Awal-awal je behave. Senyap je. Dah lama-lama, amek ko! Semua serba tak kena. Ingat nak extand la kul 6 baru balik umah tapi belum pun kul 5.30 petang aku dah balik. Huh, selamat lagi dok umah. Kat umah senang aku nak handle.

Dani buat geram. Haha, lawakla muka ko Dani. =p

Esok, harap-harap babysitter yang nak jaga Dani dari pukul 3 petang sampai kul 5.30 ok. Huhuhu, rasa menyesal tak hantar Dani balik kampung, minta tolong ibu yang jaga. :( 4 hari lagi untuk ditempuh.
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...