Himpunan Sejuta Belia - Hari Belia Negara Mei 2011 Putrajaya


 Link FB : Himpunan Sejuta Belia 

Jom ramai-ramai kita memeriahkan suasana. Mesti fikir, jalan nak masuk Putrajaya hari ini, esok ngan tulat akan jadi sesak kan? Jangan risau, banyak parking disediakan. Dan trem pun ada disediakan. Takyah naik kete. Park and ride. Sesuai dengan konsep sedia ada di Putrajaya ni. :)


Sempat lagi aku snap masa on the way nak pergi kerja pagi semalam. Hehehe..



Gambar kat atas ni pun gambar aku snap dari Bahagian MKD, MOF. :)

Jom kome, tengahari ni rehat lama kan, apa lagi...terjahlah...Jom heboh TV3 pun ada!
  

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...