Sape nak join?



Dah lama aku tak bukak cerita pasal Tupperware. Blogshop tu pun aku tak ingat passwordnya. :)

Bila dapat catalog baru minggu lepas, aku teruja teruja teruja betul dengan snowflake Wonders ni. Serius cantik gila! Lawa-lawa. Comel-comel.

Harga pun not bad juga. Nak beli sekali harung, sure rasa macam hurmmm, benda lain lagi banyak nak beli. Susu, pampers anak. Bagi yang bujang-bujang tu mungkin rasa tupperware ni kurang berguna. Tapi boleh jugak beli untuk bagi hadiah sempena Hari Ibu ke, kawan baik kahwin ke kan.. Sure dorang tersenyum lebar dan akan ingat sampai bila-bila.

Dengan itu, aku nak anjurkan satu sistem kutu untuk kita beli Snowflake Wonders ni. Cara-caranya,

i) Harga retail satu set RM222.00. Dapat Square Round tu 4pcs+Medium Square Round 4 pcs jugak dan Double Square Round 4 pcs jugak. Plus dapat Double Square Round 600ml 2pcs.

ii) Automatik jadi ahli Tupperware. Cuma tambah RM60.00 dan korang akan dapat satu kitbag + Modular Mates Round 440ml 2pcs dan Modular Mates Oval 1.1L 1pc.

iii) Bila dah jadi member, automatik harga retail Snowflake Wonders tu akan ditolak 20%. Jadi RM177.00.

iv) RM177 + RM60 = RM237

v) RM237 dibahagi dengan berapa orang yang nak main kutu barang ni. Katalah 4 orang, maka RM237 bahagilah dengan 4 = RM59.25 seorang setiap bulan selama 4 bulan.

vi) Pada siapa yang dah jadi ahli, bulan tu setiap orang hanya perlu bayar RM44.25.

vii) Semua kos di atas tidak termasuk kos penghantaran ye. Kalau korang area-area Putrajaya atau Bangi, aku pas by hand je. Kalau luar dari kawasan, maka pada bulan yang dia dapat tu akan tambah lagi kos untuk penghantaran gitu.

Tunggu apa lagi, sesiapa yang berminat, emailkan kat aku k.. anacomey_84@yahoo.com

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...