Tanggung Kerja

Rozi dah bersalin Jumaat ari tu. Makanya aku yang akan tanggung kerja dia selama 3 bulan. Fuhhh... Dan dengan itu aku tak boleh cuti selama 28 hari berturut2 ya. Melainkan Emergency Leave. Harap-harap tiada apa-apa rintangan yang mewajibkan aku cuti.

Harap-harap kesihatan Dani pun ok. Kesihatan aku juga. Kesihatan family-family ku jua. Dan kamu-kamu semua...Semoga semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.. *dah macam mengarang surat. =p

Ok. Out dulu. Mulai saat ini, malam-malam je aku rasa aku boleh update blog. Kalau ada kesempatan di siang hari, insyallah aku akan update. :)

Jaga diri semorang tau..
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...