ai suka masam-masam je


Perghhhh, sorga bila dapat makan ni. Beli kat Jualan Amal Kelab Ekonomi dan Antarabangsa tadi. Tapi aku tau, tak boleh nak ngadap benda ni je 100%. Nanti lain pulak yang jadi. Aku makan ni bila tekak aku nak makan secukup rasa je. Hehehe..

Ada orang cakap kalau kita banyak makan makanan yang lebih kepada keasidan kandungan makanan tu, insyallah dapatlah anak perempuan. Huhu,  takde bukti sahih. Nanti aku google. Dah jumpa kang aku tempek kat sini ok..:)

Note : Berusaha untuk mendapatkan anak perempuan, tapi semuanya terserah pada Allah SWT rezeki ini. Aku redha..:)
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...