Tak sampai hajat untuk ketemuan


Pagi semalam, Kak Yat chat through FB ngan aku cakap nak meet up untuk kasik hadiah kat Dani sempena ngan aku menang contest Kak Yat tu.

Janji kul 10 pagi, then Kak Yat text aku cakap lambat sikit sebab anak dara dia si Qies tu belum bangun lagi. Aku ok je. Lagipun takde plan mane-mane pun. Papa Dani keje.

Disebabkan Dani tergedik-gedik dah asyik ajak pegi kat pintu je, aku pun bersiap la. Takpelah, sementara tunggu Kak Yat text aku, aku bawaklah Dani main kat area-area kolam kat Presint 9 tu. Teruja betul dia tengok budak-budak mandi kolam tu. Nanti mama bawak Dani ek..:)


Jam dah kul 11 lebih. Agak-agak dah boring Dani dok pusing-pusing tepi kolam tu, aku bawak dia makan roti john ngan minum teh ais..Legaaa dia, penat lah tu..

Kak Yat tak text aku lagi ni. Tetiba nampak kelibat Qies. Pastu Kak Yat n husband dia. Tengah meet up their fren. Pastu msg masuk. Msg from Kak Yat. Cakap yang dia tak dapat jumpa, ada hal lain. Ada meeting ngan kawan. Ok takpe, aku pun reply balik, yang aku memang dah ada kat sini. Saja bawak Dani main-main. Sekali Kak Yat cakap yang dia rushing tadi n lupa bawak hadiah tu.. Makanya next time lah jumpa..

berpeluh-peluh Dani main..

Apa-apa pun, dapat jugak tengok anak dara Kak Yat tu dari jauh.. Hehe, lain kali kita jumpa depan-depan ye Qies. See you..

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...