Lil Raisya is One!

Aku suka pic ni.

Firstly, maaf sangat-sangat pada tuan rumah yang menjemput kerana lambat untuk review cerita ini. Hehe, sorry Sha, tapi ana upload kat FB sangat pantas kan..=p
Thanks Sha dan Wady di atas jemputan ini. Masa dapat jemputan, check kalendar dulu. Tengok husband keje pagi ke petang. Kerja petang rupanya on that day. Dan terus bertanya boleh tak nak pergi birthday party ni. Husband jawab boleh tapi pergi awal dan dia akan pergi kerja terus lepas pergi birthday party ni. Maknanya, aku berdua ngan Dani naik kereta dan papa Dani naik motor. 

Pukul 12 tengahari siap-siap. Kebetulan janji ngan Miera *haishhh, janggal pulak panggil Miera..haha* sama pukul 12 tu. Antara geng-geng UB yang datang awal, Yaya - Auf. Dia orang pertama kot. Then aku. Then Miera. Belum keluar kereta lagi Dani dah menjerit-jerit dari dalam kereta sebab nampak balloons Dora tu. Sampai-sampai, nampak Anil sedang mendeco kat bahagian utama. Hehe, terawal sangat ke aku datang ni..=p

Pinjam tempat jap ek Raisya..:)


From left : Miera-cyrus, Sha-Raisya, aku-Dani dan Yaya-Auf

With Bonda Anil. Lama tak jumpa. Raya ari tu, lalu jek depan umah mertuanya.

Bapak-bapak. Raisya suka kawan ngan Dani kan, tak lepas2 dia pegang Dani :)

Birthday Girl, Raisya with her daddy..:)

Dishes yang sangat marvellous.. Aku siap tambah dua kali nasi ayam tu tau..Sedappp..

Front Page..=p

Nak balik dah. Then Xeea baru sampai. Sempatlah bergambar sebelum pulang. Tgk Dani tu!


Dah dalam kereta on the way nak balik baru perasan topeng ni. Topeng ni ada dalam goodies bag yang Sha bagi.

Thanks again Sha dan Wady. Lain kali jemput lagi.. Hehe..

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...