Bila Parents In Law Datang Melawat

adik ipor..=p tapi lagi tua dr aku...camno?

Hari kejadian adalah pada hari Ahad lepas.

Mereka dari Skudai, Johor. Menghadiri Konvokesyen adik ipar aku yang bongsu, Adik Udin kat UTM, Skudai. Aku sepatutnya pergi tapi last minute Enady tak dapat cuti, maka dok diam-diam lah kami kat umah..:)

Hari Sabtu dorang tido kat umah akak ipar aku kat Nilai. Hari Ahad baru datang melawat kami..:) Disebabkan kat umah akak mereka dah makan, jadiknya aku masak yang simple-simple saje lah.. Goreng keropok keping sudah.. Licin habis!..:)




Parents in law dengan cucu2nya..:)

Budak yang di konvokesyenkan..=p ada rupa si Botak tak? =p



Terima kasih mak abah, awie atie adik udin sudi datang ke teratak buruk kami..:) Lain kali datang lagi k..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...