Hadiah menang contest

Syukur alhamdulillah... Hasil kerajinan aku menjoinkan diri ngan contest-contest kat blog ada jugak rezeki aku untuk menang..:) Korang kalau takde keje atau terlebih rajin tu, join la contest2 yang ada kat blog aku yg lagi satu tu.. >>> http://iwishiwillwin.blogspot.com Mane tau ada rezeki korang pulak..:)

Ni antara hadiah-hadiah yang dah sampai ke tangan aku..

First dari Ummi Nayli Collection. Dapat first prize..


Second dari My Super Kids, dapat hadiah saguhati : multivitamin. Aku dah google pasal vitamin ni, sangat elok untuk ibu mengandung dan ibu menyusu. Tambah-tambah bagi ibu mengandung yang Hbnya rendah macam aku.. Moga-moga Hb aku akan naik untuk next check up..


Ketiga dari Big Eyes Shop.  Dapat cloth pad. Selama ni aku dengar cloth Diapers je.. hehe.. Cloth Pad pun ada jugak.. Lepas bersalin nanti lah baru try pakai..:)


Keempat dari Tieha Maliki. Main teka teki kat blog dia, tepat pulak jawapannya..:) Thanks Tieha..


Ada lagi yang belum sampai ke tangan aku.. Nanti dah sampai, aku taruk lagi k..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

nanonano said...

amboihhh syioknye tgk rezeki org mengndung neh, hehe

LydSunshine said...

Byknya hadiah. Tahniah.

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...