Puding karamel yang tak menjadi


Tak menjadi dari segi rupanya je.. Haha..
Bila makan, sedap je kot..
Aku tak makan lah.. kata pantang kan..
Tengok jel er deme makan..


Adik aku yang sorang ni, Anep memang suka masuk dapur..
Masak itu ini..
Memang hobi dia..
Balik kampung je ade je menu nak masak itu ini..


Nilah rupanya yang tak menjadi tu..
Now, puding tu dah habis licin..
Laku jugak ek walaupun buruk beno rupanya..
Haha..
takpe dik, practise make perfect!
Tapi, udah berkali-kali dia buat...
Haha, tak jugak elok terbentuk..=p

Petang kang deme dah nak balik..
Cuti 3 hari kat kampung..
Ngemas lama sekeliling..
Maklum ler, hujung bulan 4 kang ade orang tu nak kawen..=p
larikkkkss..

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...