Cyrus Dzulqarnain turned to 2 + Atiya turned to 1

Firstly, thanks Ana (aku dah biasa panggil Miera ni Ana) coz jemput aku n family. Dari ko war-warkan dulu, aku memang dah set yang aku nak sangat pegi. Sebab tahun lepas aku tak dapat pegi. huhu. Ade hal apa ntah aku tak ingat.

So, Ahad tu plannya. Kul 2 nak g umah Ana then kul 4 nak g umah cousin aku, Ain. Bufday party anak dia jugak, si Atiya.

Ntah macam mana plannya ke laut. Oh ye, gara-gara semua tertido lepas makan nasi lemak berhantu aku pagi tu kot. Haha. Ingat kul 12 nak siap2 lah. Sekali kul 1 baru semua bangun. Kelam kabut sikit. Last-last sampai umah Ana kul 3.00 lebih2 sikit.

Sampai-sampai, dah ada Ena n Dayu. Ena dah repeat berapa kali ntah. Dayu baru kali kedua. Dayu terus war-warkan aku Charkuewtiau Uncle Man tu. Sedap gilosss! aku nak repeat, tapi aku malewww.. hewhewhew.. =p

Aku makan-makan then sembang-sembang. Dayu mahu mengundurkan diri sebab dia mau ke IOI Mall katanya. Nak layan Madagascar. Then Ena teman aku makan lagi. Eh teman merangkap tolong pegangkan Zara sekali. Hehe. Tq Ena n hubby..:)

Tak lama lepas tu Izza datang. Ngan hubby dia. First time jumpa ngan Izza, sempat aku bisik kat Ana, tanya Izza ke tu? haha. sori Za, tak cam sangat lah. Izza makan-makan then balik.

Tinggal aku sorang. Eh ade la orang lain tapi aku tak kenal. Aku dah janji ngan Kak Ila aka Jivebumz nak pegi party Cyrus ni. Aku sampai awal. So, menunggulah kami. Sekali Kak Ila ckp dia lewat sikit. Tunggu jugakla sebab nak pegi umah Ain sesama pulak.

Lama jugak tunggu. Dani dah ngamuk-ngamuk. dani tu bukan boleh, dia jenis cepat boring. sejam je tahan kalau pegi mana-mana tu. Lepas tu confirm akan sakit jantung dengan perangai dia. Apa lagi, papa diala yang setelkan. G bawak masuk dalam kete. Pasang aircond. terus senyap. Aku? Aku menunggu la kat bawah khemah tu ngan Zara. Sempat gak makan apa-apa yang patut lagi. haha. mane tak gemuks.

Dalam kul 5 Kak Ila sampai. Makan sekejap then terus gerak umah Ain kat Jenjarom nun. Nak dekat Maghrib baru sampai umah Ain. Kek pun dah habis. Huhu. tak dapat makan bufday cake Atiya. Gambar pun nan adolah nak ditempek. Setel solat Maghrib, memasing balik umah sendiri.

Hehe.

Lastly, thanks Ana n Ain. Jangan lupa jemput lagi tahun depan. :)

With Dayu n Ena


Ensomi sibuk melayan Dani main buble



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...