First day bekerja

Assalamualaikum..

Kembali ke opis aku hari ni. Yuhuuuu, setelah puas bercuti  bulan. Puas ke? Hehehe, Kalau tanya bab puas, memang tak puas. Rasa nak jadi SAHM je. SAHM = Stay At Home Mom. Jaga anak kan..Lagi best! :)

Aku bangun seawal 5.30 pagi sebab Zara bangun nak menyusu plus breast aku dah membengkak. Buat tandemlah. Alhamdulillah 4 oz. Pastu Zara sambung tido, aku takleh nak tido dah. Mandi dan solat then baru kejut Dani mandi. Haha, kesian dia. dah start pegi school hari ni. Nasib baik dia tak meragam. Kejut dan cakap kat "Dani, bangun. Jum g jalan naik car" Automatik ok, terus bangun dan cakap "Jums" haha. gud boy anak mama.

Hari ni pergi kerja ensomi hantar. Banyak gile barang nak kena bawak. Aku je dah 2 beg. Beg susu + handbag. Dani 2 bag gak. Bag baju dan beg bantal2. Zara 3 bag. Bag susu + bag baju + bag bantal n tilam. Tu diaaa... Haha. banyak kan. tp tu hari ni je lah. Esok lusa dan seterusnya aku tetap 2 bag, Dani 1 bag dan Zara 2 bag.

oklah nak balik dah. nak amik anak2 kesayangan. tata..

 oh lastly, nah gambar zara pagi tadi ngan gambar aku hari ni first day kerja... nyenyak dia tido sampai umah bs. :)



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

antalya said...

sure ramai opismate tegurkan akan kekurusan mu kan

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...