Botol susu pun jadi ek abang?



Pengaruh tv sangat si abang ni tau..
Botol susu dia tu dia buat macam pistol.
Kat taska, jumpa kawan2 terus dia tala kan botol susu dia tu kat kawan tu sambil cakap ping! ping! Ping!.
Hahaha, bunyi pistol lah tu..

Banyak milestone Dani yang aku tak update kat sini.
Citer dia masuk wad hari tu pun aku tak up lagi entry..
Busy sket lately..
Nanti aku citer kay..

Seeee youuuu..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...