Buat duit ngan SAYS.COM




 Actually aku dah join Says.Com ni bulan 11 tahun lepas lagi. Tapi masa tu aku register je. Masa tu Zara pun lom kuar lagi. Tu yang berangan nak letak nama Nurdania sampai register says pun aku bubuh nama Nurdania.. Saja-saja register je pun..

Sampai la aku terjumpa blog ni. Income says dia cepat giler naik.. hanya share share n share.

Apa lagi korang jom la join.. Bukan susah pun. share je kat FB n Twitter..:)

Nak join klik SINI. Register dulu. :)

# tu earning aku tuh, belum 2 minggu lagi aku aktif balik.. Kejap je dah naik. Sampai rm50 aku cash out terusss..:)


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

4 comments:

Anonymous said...

ana..cmne nak gune ni.. aku tak reti nak setup..bole explain x...?

Ana Lyana said...

@Sue Echan

dah register? aku email ko jap g..

Unknown said...

eh macam mana nak share tu? cer citer sket

neway ramai cakap says nie cepat naik dpd nn

Ana Lyana said...

@JIVEBUMZ

nana dh wasaap kak ila..
:)

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...