Budak kuat ngobak!

 

 

  

Ngobak tu menangis dalam bahasa orang Perak.

Manja terlebih budak tecik ni tau! Mana-mana aku pegi nak mengekor je... Menangis-nangis nak ikut aku..

Kadang-kadang hilang sabar jugak, aku pun menangis sama... Cabaran dalam membesarkan anak-anak. Ikut perangai sape? Semestinya perangai aku.. Hahaha.. 

Pernah dulu masa aku kecik-kecik, arwah atuk aku pernah jirus aku ngan air satu baldi akibat aku yang suka menangis tanpa sebab. Hah! Sekarang, mane nak tumpah kuah kalau tak ke nasik kan... Uwaaaaa..

Teringat jugak Ibu cakap, sekali kita bagi susah hati mak bapak, nanti 10 kali pulak anak kita bagi kita susah hati..  Tatuttt.. Ok, nak minta maaf ngan Ibu Ayah sekarang..

Sent via Umobile


Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...