Tempat makan yang sedap kat Putrajaya #1

Nak share tempat makan sedap kat area Putrajaya..

Bagi aku sedaplah. Dan kena dengan citarasa tekak aku ni..

Korang pegi Kompleks Kejiranan Presint 16. Pegi kat food court dia. Pastu carik kedai no. 3. Nama kedai tu kalau tak silap kedai Mohamad Nor rasanya..

Murah pun murah. SEdapppp..

Malam tadi first aku g makan kat sana :

Nasi goreng cili api
Nasi goreng biasa
Tomyam ayam
nasi putih
telur mata kerbau
sambal belacan
air teh o ais
carrot susu 2. (1 aku minum kat situ, 1 lagi aku tapau)

Total : RM16.00 sahaja.

Pegilah korang.. :)

Ada lagi tempat sedap, aku share k..

amaran : ni tempat makan biasa-biasa je...:)


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

lovely said...

murahnya..
best ar..
pernah cuba nasi goreng padprik dia..
sedap gilerr.. (bagi ida la).

Izzatul Azma said...

murah gilaaa. Ok zas malam ni balik rumah mil kt serdang nk ajak husband g lepak situ la :p

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...