Celebrate bufday en.suami


Cerita basi uolls, aku baru transfer gambar dari kamera.
Citer ni berlaku pada 4 january yg lalu. Hah! dah 2 bulan berlalu.. hahaha, belasah..janji hado..

Plan awal :

Enady balik keje kul 7 malam.
Selalunya bila dia balik, bukak solex grill, bukak kunci grill, last sekali bukak kunci pintu.
Aku ingat sempat lah kan tutup lampu, nyalakan lilin then lari2 bila Enady bukak pintu, aku nak nyanyilah lagu pebedaytuyu..
Sekali planku hancus sebab lupa nak standby lighter. Kahkah, padan muka.
Sempat tutup lampu je.
Yang budak2 ni terpinga2.
Apehal lah mama ni..
Nasib baiklah tak menangis sebab terkejut tgk aku kelam kabut berlari2.

Enady dah masuk rumah, terkejut dia apahal plak gelap ni?

Arghhh, aku tak sempat nak nyalakan lilin, belasah je nyanyi lagi pebedaytuyu tanpa lilin..
Hahahaha, terkejut dia..
Menjadik jugaklah kiranya suprise aku ni kan walaupun tak de lilin.. hehe..

Anyway papa, happy belated bufday.

Ecehhh, siap cakap nanti bufday aku pun ada suprise jugak. haha, ckp je lebih, mcm tahun2 lepas mane ade pun. Bawak g makan tempat special tu tak dikira suprise tau papa.. hiks.

Apa2 jelah, janji kita bahagia. Cukup sudah..:)





Lupa nak amik gambo kami berempat.. Alarr..



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

antalya said...

terkedek2 je zara nk nyebok jgk yer.tp kesian dia tak ckup ketinggian nk jengah kek atas meja.
pasni besday dani ngan besday zara boleh la amek gambo 4beranak k

MaMa FaT!n said...

na...sedapnyerr nampak kek tu.....

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...