B Complex sangat bagus kepada yang nak kuruskan badan



Hai readers.. haha budget mcm ramai je readers..:) takpe, berangan tu indah.

Just nak share pengalaman sendiri dengan B complex ni..

Rata-rata aku baca testimoni pasal vitamin b ni, memang sama dengan apa yang aku rasa.

Dengan B Complex :
- hati aku lebih tenang dalam mengatasi masalah. Masalah anak-anak je pun. Lebih cool down dengan kerenah anak-anak. Sekarang anak-anak tengah membesar, memang banyak pancaroba nye.. haishhh, pening kepala mak. Dengan B complex sebijik sehari, istighfar je banyak2 mengenangkan anak-anak buat sepah rumah, bergaduh bercekau adik beradik, tumpah susu, campak2 makanan dan lagi lagi lagi dan lagi. Aku senyum jelah. Penat tapi geram. Haha. camne tu.

- yang ni best. Vit b ni makan waktu pagi lepas breakfast. rasa energetic dia lain macam. bagi aku lah. Haha.. bersemangat!

- bila bersemangat, glukos dalam badan akan jadi tenaga. makanya lelemak terkumpul tu akan terhakis terhakis dan terhakis. Wahhh, boleh kurus macam ni kan.. Rugi tak cuba..:)

- kepada yang badannya jenis metabolisma rendah, amalkan vit b ni, dia akan meningkatkan metabolisma kita. Senang lah nak kurus.

- Untuk kesihatan jantung juga..:)

Kalau nak cuba, korang leh contact aku k..

________________________________
Ana Lyana
Shaklee Independent Distributor [ ID : 894161 ]
Hp | 0133396435 / 0182244135
anacomey_84@yahoo.com
FB Page : Dani Dania Store




♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

3 comments:

taruhan bola said...

bener banget tuh gan B kompleks emang bagus gan

Anonymous said...

Brape RM?

Ana Lyana said...

@Anonymous

Boleh bagi email untuk saya bgitau harga?

Retail price : RM54.00 120 biji.

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...