Apa?? Mealshake dah Habis????



Penangan Promo Mealshake di bulan Jun 2013 ni satu Malaysia habis...

Habis dah kat HQ tau! Kat Branch pun sama...

Tapi jangan risau, kat saya ada a few mealshake lagi ni..:)

First come first serve..

Bekalan untuk bulan puasa nanti, anak jadi makin selera makan, anak sihat, tiada lagi asma, eczema, demam, batuk selsema..

Ibu menyusu yang minum ni pun susu jadi pekat dan meriah...

Sementara stok masih ada..contact saya k..









Saya adalah pengedar sah Shaklee [ ID 894161]. Saya membuat penghantaran ke seluruh MalaysiaKonsultasi percuma akan diberikan untuk semua pelanggan saya.
 
Ana Lyana
Shaklee Independent Distributor [ ID : 894161 ] 
Hp |  018-2244135 
anacomey_84@yahoo.com 
FB Page : Dani Dania Store 


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...