Bertiga je


Entry ni dah lama terperap.
Takpe, kite publishkan aje ye..

Dah selalu sebenarnya aku bertiga je keluar tanpa papa dorang..
Tapi aku akan pastikan yang aku nak pegi mana dan mana.
Kalau setakat jalan2 pastu window shopping, jangan mimpilah.
BUdak2 ni bukan boleh lama2..cranky kang, mama jadi hulk!

Kuar waktu ni nak pegi maxis sebenarnya.
Haha, sampai kat Alamanda, Kakyang dah menanti.
Makanya, Kakyang jagakan dorang, sementara aku g deal ngan Maxis tu nak beli broadband.
Dah setel bab broadband, makan jap kat McD,
pastu pulang..
Pulang jugak bertiga.
KakYang merayap ngan kengkawan dia.

Ok tu je. bai.
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...