Appreciation Hi Tea @ Palace Of The Golden Horses


 Ahad 8 Julai 2013
_______________

Alhamdulillah..
Jujur sejujurnya, aku tak pernah masuk Hotel 5 star yang gah ni, Palace Of The Golden Horses. Tapi dengan Shaklee, aku berjaya memasukinya. Haha, ceh, ayat skemanya. Takdelah, nak bagitau, bila aku bisnes Shaklee ni macam-macam tempat aku boleh pegi. Bulan lepas pegi Hotel Sunway Resort & Spa tu, sebab pegi National Conference Shaklee 2013. Yang tu aku belom blog kan lagi. Kali ni POTGH plak... Memang tak terkata lah happynya dapat berjalan sana sini..

Aku dapat invited from Kak cery untuk pergi Hi Tea ni. Plan asal nak pegi satu family. At last, Enady terpaksa kerja n aku haruslah pergi berbekalkan handbag sorang umur 3 tahun sorang umur setahun. Haha.. Bersyukur jugak si abang dah besar n dah banyak dengar cakap mama, dan si adik pulak, tak banyak kerenah. Asal haus je bagi nen. Setel! Sangat supermak! Kadang macam tak percaya, Eh, aku bawak budak berdua ni ke tadi? Selalunya memang spoil mood lah kalau dorang buat perangai. Nasib baik Shaklee punya event kebanyakkannya boleh hangkut anak-anak. Anak-anak naik stage buat macam rumah sendiri pun takde hal. Hahaha..

So, berkonvoilah aku dengan Ainul n Jiha. Dari event makan-makan RMC, terus shoot pegi POTGH. Anak-anak dalam kete sempat tido. Jadiknya, bila sampai POTGH, dorang dah caj battery. Tak meragam. Gud anak2 mama.

 Sampai-sampai je orang dah ramai. Makan sikit-sikit and terus masuk ball room tu.

 Kerusi dah penuh, makanya berkelahlah kita kat bawah.. Dani ngantuk lagi tu. Haha

 Dapat makan kek! Suka yer korang..








 Me n supervisor baru RMC. Noli..:)

 Dani nak naik kuda tu, manelah boleh kan. marah pak guard. hihi

 Kuda tipu berani lah. Kalau kuda betul, takuiiittt..:)


 Bergambar ngan kuda kat luar pulak. Thanks Noli amikkan gambar..:)


 Suka yer kome. Balik rumah pengsan semuanya. Alhamdulilah anak-anak takde meragam.
Mama dorang yang demam n pengsan kepenatan..
Bangun pagi tadi still berat kepala, pening.
50-50 nak pegi keje ke tak.
Akhirnya kugagahkan jua...


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...