Selamat Hari Malaysia + Kelas Vlog RMC Team #shaklee

Hari Isnin 16 September 2013, cuti umum sebab Hari Malaysia. Mesti ramai yang bersantai2 je kan hari tu. Tapi tak bagi aku. Bangun seawal pagi untuk menuntut ilmu. Satu lagi ilmu yang penting dalam usaha untuk meluaskan bisnes yang aku buat sekarang. Bisnes Shaklee lah, apa lagi. Bisnes yang paling lama aku bertahan dan pulangannya lumayan juga.. Meh join meh, anda usaha lebih, anda dapat lebih..:)

Bertempatkan rumah Mommy Hadhatina kat USJ Heights. Masuk je gate kat USJ Heights tu serius, dah terasa2 aura Master Mommy Hadha ni.. :)

Aku sampai lambat sket sebab bebudak ni buat drama plak.. tapi xpe, aku sampai dorang tgh maka-makan.. Part makan2 mmg tak tinggal dalam setiap gath atau kelas yang RMC anjurkan.. hihi..

Jom, gambar jelah yang bercerita..:)

 Cupcake from Noli..:)

 Masa ni kitorang tgh shoot untuk video. Salah satu aktiviti pd hari tu.. Semuanya spontan. No skrip.

 Cantikk betuk kawasan perumahan elit ni... boleh shoot video lain nanti.. Mommy Hadha, jom buat kelas lagi..:)

 Aku baru sampai. Makanan semua adalah potluck. 

 Geng UB yang buat Shaklee! Dari kiri, Ainul, Fad, Jiha dan aku..:)

 Shooting lagi..:)

 Antara makanan yang dihidangkan..:)

 Kusyu' dengar penerangan dari babah Faiz.

 Team RMC! RMC = Rumah Mesra Ceria. Haha.. Ceria kan kami..:)








Hasilnya!
Tadaaa...
Hands on je.. hehe..
Maafkan kekurangan dan kesilapan..:)





SELAMAT HARI MALAYSIA
DARI KAMI TEAM RMC!!


Gambar : kredit to MKB dan Babah Faiz tak lupa Jiha..tq guys!



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Faiz Saaid said...

hehehe, kerja hands on ni best, balik kelas mesti ada hasil, tu yang seronok

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...