Let's Get Fit 2014 by Supermom


Tak Cuti

1 January 2014. Ramai yang dok sibuk mengulit mimpi lagi kan di pagi Tahun Baru 2014. Aku tak. Haha, siap2 macam biasa. Macam nak pegi kerja. Anak-anak pon sama. Tapi bukan nak pergi keje. Pegi tempat mengusik kenangan lagi mengusik jiwa.. Hehehe.. Taman Tasik Shah Alam!!! Nasib baik anak2 sangat memberi kerjasama.. Dengar mama dok cakap, "ok anak2, jom bangun mandi. Kita nak g taman..." Hooo, bukan main gembira lagi anak2.. Hati mama lagi gembira....:) Gembira dapat jumpa aura-aura positif saya sebenarnya..=p






Ber'Line Dancing'

Kira suprise jugak lah pagi tu. Haha.. Aku sorang jelah yang rasa mcm suprise.. Sebab aku tak tau Line Dancing tu apa. Padahal Mami Hadhatina MKB dah siap2 tulis kat tentatif. Hihihi.. Rupanya macam ala-ala aerobick tu.. Best!! Memang keluar peluh segala..Yang lagi best, dia punya team, semua geng2 baya mak2 kita tu.. Perghh cargas..:)





Time To Makan-Makan

Haaa, masa yang ditunggu-tunggu... weee... Actually kami pakat2 bawak potluck. Nak tau aku bawak apa.. hihi.. aku bawak durian...=p Berbau satu taman tu dengan durian aku.. Kebetulan Hari Isnin tu aku baru balik dr kampung kan.. Durian tak masam lagi, so sedaplah..:) Macam-macam makanan lagi ada.. nasi lemak, kuih2, kek, eii, macam2 lah.. Bila gathering ngan team Shaklee ni, tak sah kalau xde makanan sedap-sedap..:)




Amanat 2014 Dari Nanny Hadhatina MKB 

Lepas makan-makan, acara diteruskan dengan amanat dari nanny comel aku. Nanny Hadhatina MKB. Kagum dengan semangat beliau. Tak lokek share ilmu. Walaupun dia jauh nun di atas di puncak kejayaan, tapi aku rasa aku sangat dekat dengan dia... Rasa macam ....x dpt digambarkan dengan kata-kata. speechless. Kebetulan sekampung pula kita yer mami..:) Macam-macam pesan beliau. Yang paling terkesan, don't give up. Istiqamah hingga ke akhir mane yg kita nak, Insyallah manis akhirnya..:)
 
Nanny Hadha

 
sampai tertido Zara..

Team Shaklee Yang Sangat Awesome!

Serius, bila jumpa mereka-mereka ni dan berada di sekeliling mereka, rasa semangat tu meluap-luap. Macam video Cool Runnings - Pride.. https://www.youtube.com/watch?v=_Gqwi7Y96sk klik kat link ni.. Hahaha.. RASA BERTUAH SANGAT berada di bawah payung naungan mereka... Macam-macam aktiviti yang dapat dimanfaatkan.. Terima kasih Nanny Hadha dan MKB, Mak n babah aku, Mak Ainul dan Babah Faiz, anak-anak team AMAZING saya... walaupun jauh di mata, korang tetap kekal di hati mami...Sayang semuanya... Terima kasih kerana menyokong saya hingga saya ke tahap ini.. Perjuangan akan diteruskan hingga ke akhirnya..:) Airmata jatuh juga...T_T


Ngan mak saya.
Anak saya yang hebat!
Anak & Cucu.. in real life, dorang ni biras..:)
RMC Team!
Jiha, adik beradik saya dalam RMC
Sempat jugak Dani ni buat perangai..=p

Keluarga besar Supermom!

 Wanna join me like this.. X susah, senang je, Bayaran RM75 seumur hidup. Sihat dapat, duit dapat (yg ni kena rajin usaha), kawan baru dapat, ilmu dapat, aktiviti dapat. Ape je yg xdapat... :)



Your Amazing Shaklee Distributor,
Nurliyana
Hp |  0182244135
anacomey_84@yahoo.com
FB Page : Dani Dania Store






♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...