Teh Tarik Place @ Ayer@8, Presint 8, Putrajaya

Tempat makan baru ni... Tempat pun baru... Korang boleh gugel nama tempat ni Ayer@8, Presint 8, Putrajaya..


Aku start kenal TTP ni masa pegi Jom Hebat kat Empire Gallery. Klik sini..

http://honeysour00.blogspot.com/2013/11/jom-hebat-kl-shaklee.html

TTP ni bukan TTP Treasury Transform Programme atau bahasa hashtagnye #TTPiHateYOU tu yer.. haha, TTP yang aku suka ni adalah Teh Tarik Place.

Tengah scroll timeline FB, sekali ternampak junior aku masa kat uitm dulu post instagram kat Teh Tarik Place, Presint 8. Whattt??? Presint 8??? Terus google okeh! ..:)

Malam tu pulak kebetulan, Enady ajak minum kat luar... Hari2 makan kat umah aku masak. sesekali nak appreciate aku makan kat luar.. haha, so ajak dia pegi tempat baru ni... Terpegun gak bila masuk kat Ayer@8 ni... Tak lama lagi mesti havoc kat sini... Cantik decoration dia.. Tapi banyak kedai kosong lagi la...




Boleh nampak Masjid Besi dan jambatan kedua..



Susah betul nak bergambar ngan anak2 sekarang ni.. haha..










Aku order nasi goreng biasa untuk bebudak ni..


Papanya order nasi goreng TTP.. Same je rasa ngan nasi goreng biasa. Cuma dia tambah ayam goreng.


Aku order kuewtiau goreng. Hurmmm, tak sesedap kat TTP, Empire la... Tak puas hati aku..

Dah habis makan, jalan2 kat area situ...

Rupanya kat bawah ada banyak lagi kedai makan.. Kedai Upin dan Ipin pun ada...



Baru bukak rasanya ni sebab signboard kedai pun lom ada lagi..



Makan aiskrim Upin dan Ipin...

Pergilah terjah sana sekali sekala.. Best hirup udara malam tepi tasik..:) 

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...