Penang Part 6 : Bersantap di Line Clear

Hai uolls... sambung lagi ok... ada masa sejam ni time rehat nak citer pasal Penang...

Lepas dah turun dari Bukit Bendera tu...

Round2 bandar Penang, terjumpa Nasi Kandar Line Clear ni.. asalnya nak singgah la kat Chowrasta tu nak carik jeruk madu pak Ali... jalan punya jalan, ternampak la Line Clear tu.. hehe, apalagas, makan makan lah kite.

Makan takde beria sangat. janji makan.. so, kitorang order la.. eh bukan kitorang order, mamak tu yang suggest kan itu ini dan kami makan dan bayar sahaja.. hehe... Bagi aku not bad lah.. Ntah, rasa mcm sama je semua kedai mamak... kalau kat kedai mamak lain, aku tak berapa nak lalu sangat makan lauk pauknya.. selalu makan goreng2 dan roti2 je.. which mean dia masak kejap2 tu... yg lauk2, tak boleh telan la.. kenape ntah...

Tapi kat Line Clear ni, aku lalu makan sebab aku dapat tgk dia masak kat dapur tu. Hahaaa, pengaruh internet betul aku ni... Yelah.. dulukan ade kecoh yang makan kari kat kedai mamak ni kari yg semalam punya pun dorang campur... hehehe, kegelian aku kat situ la... 



Tempat dia best.. kebetulan masa aku dtg tu, xramai orang.. servis mmg tiptop la kan..


question mark found...hehe


kreatif. dinding tu dorang taruk gambar org2 glamer yg pernah makan kat situ..



Kari kepala ikan mmg faveret ayah la ni...






Ika teringin sangat roti tisu...at last tak habis pun...




Dah kenyang, masa untuk pulang... berjalan lah kite yer sebab kete parking jauh.. hehe...


Aki memang rajin melayan Zara.. :) Gambar blur sebab tengah bergerak pantas sebab dah nak Maghrib dah...



Alamak gambar tunggang terbalik dah...

Ok sekian cerita di Restoran Nasi Kandar Line Clear...

Next sambung di hari ketiga kat Penang....


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...