Ngeteh + Beraya ke Bandar Saujana Putra

Masa ni setelah 7 hari kat kampung tinggal Enady untuk beraya.. hehehe, rindunyaaaa.. laju2 balik hambekkk sekali kena speed trap! Aigooo duit lagi.....

Tengah fikir sambil mengeteh kat mamak kembar Presint 9, kita nak g manelah ni papa.. nak g beraya semua lom balik lagi... atenye raya keempat kot, mane ade orang balik dari kampung lagi... oh ye, xjadi nak balik Pahang atas sebab-sebab tertentu... Next raya haji kita jumpa yer mak n abah...




At last, call umah Kak Zah ngan Abang Ajis... yeayyy, jomlah g beraya ke Bandar Saujana Putra nun...


Lama sangat tak jumpa Kak Zah n family.... Enady lagi rapat n kenal lama daripada aku... Masa zaman2 keje kilang dulu la enady selalu makan kat umah Kak Zah n Abang Ajis... Selalu je lalu exit Saujana Putra tu tpi asyikla takde kelapangan nak menyinggah... kali ni mesti datang.  raya kan... :)

Thanks Kak Zah n family, jamu macam2... Jumpa lagi nanti...

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...