Rezeki Hasil Berblog : Tq ZALORA




Macam tahun lepas, dapat lagi collaboration ngan Zalora tahun ni... Alhamdulillah, selagi korang rajin update blog, rajin jugakla Zalora ni bagi RM100 voucher Zalora... :)

Tahun lepas aku redeem purse ngan baju Tshirt untuk Enady rasanya, xde plak aku entrykan benda yang aku redeem tu. Purse tu dah selamat hancur dah aku guna... Tshirt pun ada je bergantung tu Enady tak berkenan sangat yang aku pilih... Taste dia Tshirt kat PDi tu je yang dia gemor... So, aku decide aku pilih barang aku lah tahun ni...

Waktu nak memlih amat terhad sebab 31 Dec tamat dah tempoh dia. Dengan Zalora kena blocked kat opis aku ni. So, time kul 1-2 petang je leh bukak Zalora... Ada yang berkenan sekali xleh guna voucher plak... So pilih2 dah makan masa 3 hari... At last nekad la, proceed je 2 barang ni... Jam ngan Beg 3 in 1...

Jam tu harga RM49.90, Beg tu RM39.90. Ada ballance lagi duit. Tapi malas aku nak fikir lama-lama, submit jer order.. huhu... 

Akhirnya sampaiiii la Zalora ku tadi... Tq again ZALORA. Jangan serik bekerjasama ngan saya tahun depan dan seterusnya... :)




♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Rizziela said...

Saya dah 2 kali dapat RM100 dari Zalora

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...