Mybuddies Run 2016

For the first time aku join run2 yang sebegini... Ni atas desakan kawan-kawan blog aku lah ni... baiklah, lets challenge it!

Minta izin dulu ngan boyfren, leh ke tolong jagakan anak2 sementara aku g lari2 ni. Dah dapat green light barulah register dengan suka hati.. :) sekali register RM57 dapat T-shirt, medal n bip. Ni boleh dikira me time gak kan ni..hehe

Fun run ni kat Cyberjaya. Dekat je ngan umah... Lepas Subuh dah gerak kuar, sebab nak kena ada kat sana kul 7 pagi. Janji ngan Mar n Fad kat sana kul 7 pagi. Yaya n family dia. Kalau jumpa, jumpalah... Alhamdulillah jumpa ngan yaya n family dia... muka2 excited semuanya...


Fun Run ni ada best costume. So banyakla tgk orang pakai costume superhero... kat bawah ni antaranya...

Baymax kurus.. hihi... yang pink tu robocar poli kot... hikhik..



Gambar 2 keping kat atas tu dalam FB My Buddies Run. Mar yang ternampak gambar aku terus dia whatsapp.. thanks Mar!


ni ikhsan kamera hp yaya... ngan star wars n auf, anak yaya... adoih mak, cane la dia leh lari 5km dengan sut tu... 



Yeszaaaa, i'm a finisher. Habis jugak 5 km aku. Walaupun dalam 4 orang tu akan yang paling belakang sebab aku jaln kaki je.. hahaha, malas aku nak lari.. kehkehkeh... aku sesuai masuk fun walk kot eyh.. hihi... ;)


ecehhh, ngan medal. cantikkk... deme2 tu dah banyak kali join, xayah tunjuk medal pun takpe, bagi mak yang first time ni, haruslah kan... hahha


duduk sambil tunggu lucky draw... first lucky draw proton Iriz uolls.. bertuah sunggah budak lelaki tu dapat kete free... 





Harap-harap lepas ni dapat join lagi... :)

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...